Dropbox Help Centerのヘルプページ、Categories-->Mac。
1.どのように複数のPCでファイルを同期するのですか?
(1.How do I sync files between computers?)
2.削除したファイルを元に戻したり、変更前のファイルを復活することはできますか?
(2.How do I undelete files or recover old versions of files? )
3.Dropboxフォルダ外のフォルダをDropboxで同期することはできますか?
(3. Can I have Dropbox sync files outside my Dropbox folder?)
4.Dropboxの最新バージョンにアップデートする方法を教えてください。
(4.How do I upgrade to the latest version of the Dropbox application?)
5.どのように他の人とフォルダーを共有するのですか?
(5.How do I share folders with other people?)
6.Is it possible to change the Dropbox account a computer is linked to?
7.Do you have Dropbox in my language?
8.Dropboxをアンインストールする方法は?
(8.How do I uninstall Dropbox?)
9.Growlって何ですか?Dropboxでどのように使うのですか?
(9.What is Growl? How does Dropbox use it?)
10.一台のPCで複数バージョンのDropboxを動かすことはできますか?
(10.Is it possible to run multiple versions of Dropbox on the same computer?))
11.What do I do if Dropbox is stuck syncing, won't launch, or reports an error?
12.Dropboxを利用するのにいくらかかりますか?
(12.How much does Dropbox cost?)
13.How do I move my Dropbox folder to a new location?
14.どのようにDropboxにファイルを追加するのですか?
(14.How do I add files to my Dropbox?)
15.Does Dropbox run on Snow Leopard?
16.システムトレイ、メニューバーとは何ですか?
(16.What is a system tray or menu bar?)
17.同期しているかどうかはどのようにわかりますか?
(17.How do I know when Dropbox is syncing?)
18.How do I unlink a computer from my Dropbox account?
19.なぜファイルのコピーではなく移動をするのですか?
(19.Why do files move instead of copy?)
20.Why aren't my Dropbox icon overlays appearing correctly?
21.How do I find and change my Dropbox account settings or preferences?
22.What is Selective Sync?
23.How do I pause and resume syncing from Dropbox?
24.How do I install Dropbox?
■Dropboxの設定、使い方(目次)
Dropbox Perfect GuideBook
0 件のコメント:
コメントを投稿